Katedra cestovného ruchu FSŠ je vedúcou inštitúciou medzinárodného projektu „Innovation of the professional training of future tourism experts using a fictitious training hotel“ Erasmus+ Strategic Partnership KA220-HED-000023291. Aktuálne tím riešiteľov vstupuje do ďalšej projektovej fázy zameranej na oblasť digitálneho marketingu hotelových podnikov. V súčasnom digitálnom svete sa výrazne mení nákupné správanie hotelových hostí. Hotelové podniky realizujú marketingové aktivity prostredníctvom rôznych nástrojov prezentácie v online priestore. Zachytiť uvedené aspekty marketingovej komunikácie v podobe prípadových štúdií si vyžaduje spoluprácu s profesionálnymi digitálnymi marketérmi.
Nadviazanie neformálnej spolupráce Katedry cestovného ruchu FSŠ zastúpenej Dr. Viktóriou Bízikovou, PhD., MBA s úspešnou marketingovou agentúrou iFocus (www.ifocus.sk) zastúpenou Ing. Michalom Čuridlom má priniesť cenné poznatky a skúsenosti z reálnej praxe v oblasti digitálnych marketingových kampaní v hotelierstve. Cieľom spolupráce je posilniť a rozvíjať vzťahy s odborníkmi z praxe za účelom aktualizovať obsah vzdelávania a inovovať ho na základe požiadaviek zamestnávateľov.
Text: Viktória Bíziková